Bestel de LBL jaargids Naslagwerk over de kracht van elk kanaal binnen de content marketingmix. Lees verder »
Meld je aan voor de LBL nieuwsbrief Trends, ontwikkelingen en praktijkcases in de wereld van content marketing. Lees verder »

Craftsmen in content

Content creatie

Content creatie is iets waar we sterk in zijn bij LBL. We werken graag ‘met onze handen’. Content creatie betekent voor ons dat we via impactvolle teksten en beelden waardevolle conversaties over en met uw merk realiseren.

Wij vertalen merkboodschappen in nuttige content. Content die inspireert, informeert, oplossingen biedt, kennis deelt of humor heeft. Bij de creatie van content staat bij ons voorop dat het kwalitatieve content is die mensen willen lezen, delen, (her)gebruiken of bewaren. Zodat het merk als afzender van de content aanwezig is en een rol van betekenis speelt in hun dagelijks leven.

Content voor elk kanaal

Wij zien content als het strategisch middelpunt van alle owned, paid en earned media waar een merk aanwezig is.

Vanuit ons contentmodel bekijken we altijd hoe er samenhang en synergie te realiseren is tussen alle on- en offline kanalen, zodat deze elkaar versterken en aanvullen. In de productie van content denken we dan ook middelenbreed, zodat de geproduceerde content ook op andere kanalen ingezet kan worden.

Wij zijn ambachtslieden. Onze kanaal- en contentexperts verzorgen de productie van magazinesonline platformssocial mediaspecials en video. Media met content die aansluit bij de belevingswereld van de klant en past binnen de visuele identiteit van een merk.
Dit doen we voor toonaangevende merken, zoals Jumbo Supermarktenhet Wereld Natuur Fonds en RandstadNeem contact met ons op

Ons team

Onze vaste kern aan content-experts werkt samen met een groot netwerk aan freelance leveranciers; specialisten in hun vakgebied, zoals fotografie, infographics, styling, redactie, vertaling en web-development. Bekijk ons netwerk »

Onze laatste blogs