Meld je aan voor de LBL nieuwsbrief Trends, ontwikkelingen en praktijkcases in de wereld van content marketing. Lees verder »
Bestel de LBL jaargids Naslagwerk over de kracht van elk kanaal binnen de content marketingmix. Lees verder »

Craftsmen in content

LBL-jaargids, handboek voor elke content strategie

Magazine | Nederlandstalig | 2016 | 72 pagina’s | € 5,95 NU GRATIS!

 

Elk jaar maakt LBL een uitgave waarin we onze kennis delen, de LBL-jaargids. Dit jaar is dat een bijzonder vormgegeven magazine met geüpdate artikelen van onze experts, extra interviews én Augmented Reality.

 

LBLgids2017 LBLgids inhoud

Over de inhoud van de LBL-gids, creatief magazine vol inhoud

Hoe ziet de toekomst van chatapplicaties eruit? Hebben papieren magazines nog een toekomst? En moet je als bedrijf iets met het nieuwe medium Snapchat? In de LBL-gids schetst een aantal van onze experts een antwoord op deze en andere vragen rond de inzet en kracht van de diverse (sociale) kanalen uit de mediamix.

De LBL-jaargids 2016/17 is vanwege de inhoud een musthave voor elke marketeer. Het magazine is een handboek voor elke content strategie: het geeft je per kanaal in de mediamix inzicht in de huidige stand van zaken, trends en do’s & don’ts. Met bijdragen van 19 experts op het gebied van content marketing en social media*.

Qua opzet, vormgeving en bindwijze zijn alle magazine-conventies losgelaten. Bovendien is het magazine verrijkt met online/mobile content via de speciale LBL AR app. En dat maakt het magazine behalve een musthave óók een echte wannahave. De app is te downloaden via lbl.nl/ar/ (iOS en Android).

*Martijn Baudoin, Detlef La Grand, Marcel Baauw, Anna Maria Giannattasio, Kirsten Jassies, Marieke van Doorn, Rachelle van der Linden, Dennis Visschedijk, Marco Derksen, Lobke Heisen, Jordie van Rijn, Maaike Gulden, Willem Vierdag, Lonneke Kranendonk, Aljo Hartgers, Koen Denolf, Corinne Keijzer, Jiska Neve en Bas Boerman.

 

Bestel nu je eigen exemplaar!

En pre-order direct even de nieuwe jaargids 🙂

 

Onze laatste blogs