Het erfgoed van Nederland

Ken je het social account @visitnetherlands? Hier showt NBTC al het moois en de bijzondere plekken die Nederland te bieden heeft. Wij ontwikkelden een social contentserie rond de twaalf UNESCO werelderfgoedsites in ons land.
In de serie ‘Did you know?’ wordt er in iedere episode één werelderfgoedsite uitgelicht, zoals Kinderdijk, Koloniën van Weldadigheid of het Rietveld Schröderhuis. Voor op Instagram maken we carrouselposts met bijbehorende stories. De animaties en feitjes vertellen in het kort het verhaal van de bijzondere locatie, en met de interactieve elementen in stories willen we aanzetten tot een hogere betrokkenheid van de volgers.
Voor Reels en YouTube shorts maken we korte, krachtige (drone)videobeelden waarin je in maximaal 15 seconden het erfgoed ‘bezoekt’; vanuit de lucht, via je beeldscherm.
Over NBTC
NBTC werkt voor en met partners aan de positionering, ontwikkeling en marketing van Nederland. Daarmee willen ze een leefbare, populaire en waardevolle bestemming creëren voor zowel inwoners als toeristen. Met het social-account @visitnetherlands proberen ze volgers te laten zien welke mooie en bijzondere plekken Nederland heeft.
Communicatieadviseur digital